Friday 18 October 2013

Grant of his Arms by John de Wellesburgh to Thomas Purefoy (27 December 1397)

A toutes ceux a queus ceste lettres verront au ourront, Jehan de Whellesburgh faluz en Dieu. Saches que come Thomas Purefey eit le reversion des manors de Whellesburgh & Fenny Drayton en le counte de Leicester ove les appurtenances, moi le dit Jehan aver done & grant per y ceste a dit Thomas Purefey & ses heires en mesme manor mes armesove les appurtenances cy entirement come moy ou mes auncestours aronus use et port, A aver & tener les armes ove les appurtenances subditz a dit Thomas Purefey ses heireset assignes come de suis est dit a toutes jours, sans empechement de moye, mes heires, au ascun auter pur nous, & ieo oblige moi & mes heyres a garranter les ditz armes ovesles appurtenances a dit Thomas Purfey ses heires & assignes a tout jours. En teste moignaunce de queulx choses a ses lettres ieo a ye mise mon seale d’armes subditz. CesteTestmoignes Monsieur Jehan de Clinton, Monsieur William de Esteley Chivaliers, Ankatine de Houby, Johan Wicharden aulees. Done a Fenne Drayton subditz en le feast de St Jake le Apostle en le reigne le Roy Richard le second puis le conquest le vintisme premier.

Harl. MS. 5812, fo. 2b; Add. MS. 6297, fo. 437.


No comments:

Post a Comment